PPC

Co že je to PPC?

Reklama na internetu, za kterou platíte jen tehdy, když na ní potenciální zákazník klikne.
Může být buďto ve
vyhledávací (ve výsledcích vyhledávání)
nebo
obsahové síti (bannery).

PPC

Kde se bude moje reklama zobrazovat?

Ve vyhledávačích Google a Seznam a v husté obsahové síti zájmových a zpravodajských webů.
Dále na
sociálních sítích Facebook, Instagram, LinkedIn

a YouTube, a také na zbožových srovnávačích Heureka

nebo Zboží.cz

Komu se bude moje reklama zobrazovat?

Tomu, komu chcete. Díky přesnému zacílení jednotlivých reklam je vysoká pravděpodobnost, že se na váš web proklikne člověk, který má o vaše služby opravdu zájem

Pamatujete, když jste si hledali na internetu vysavač
do domácnosti, a pak vás dva týdny všude
pronásledovaly různé druhy vysavačů, než jste si jeden z nich koupili?

V naší řeči se tomu říká remarketing.
 

O tom, jestli je to mnohdy otravné, můžeme diskutovat u piva. Jedno je ale jisté. Funguje.