
PPC
Co že je to PPC?
Reklama na internetu, za kterou platíte jen tehdy, když na ní potenciální zákazník klikne.
Může být buďto ve vyhledávací (ve výsledcích vyhledávání)
nebo obsahové síti (bannery).
Kde se bude moje reklama zobrazovat?
Ve vyhledávačích Google a Seznam a v husté obsahové síti zájmových a zpravodajských webů.
Dále na sociálních sítích Facebook, Instagram, LinkedIn
a YouTube, a také na zbožových srovnávačích Heureka
nebo Zboží.cz
Komu se bude moje reklama zobrazovat?
Tomu, komu chcete. Díky přesnému zacílení jednotlivých reklam je vysoká pravděpodobnost, že se na váš web proklikne člověk, který má o vaše služby opravdu zájem.
Pamatujete, když jste si hledali na internetu vysavač
do domácnosti, a pak vás dva týdny všude pronásledovaly různé druhy vysavačů, než jste si jeden z nich koupili?
V naší řeči se tomu říká remarketing.
O tom, jestli je to mnohdy otravné, můžeme diskutovat u piva. Jedno je ale jisté. Funguje.